Reactie plaatsen

Reacties

Ineke kok
4 dagen geleden

Het bestuur hartelijk dank voor dit voortreflijk buffet Was een gezellige avond. 👍

Jan en Corrie van Garderen
5 dagen geleden

Bestuur bedankt voor de gezellige 10 jarig jubileum feest het was leuk en gezellig.
Groetjes Jan & Corrie

Corrie Hoogendoorn
5 dagen geleden

Wij willen het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten.

P hoogendoorn
6 maanden geleden

Hierbij wil ik het bestuur bedankje voor de heerlijke banketstaaf

Corrie Hoogendoorn
9 maanden geleden

Hierbij wil ik het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten in kampanje.

Dicky
een jaar geleden

Ik wil het bestuur bedanken voor hun inzet en het vele werk dat ze het afgelopen jaar weer voor ons gedaan hebben.

G.kok
2 jaar geleden

Ik wil bestuur en alle leden fijne feestdagen wensen .En een gezond 2025. Ineke en gerrit kok

Jan & Corrie van Garderen
2 jaar geleden

Wij bedanken het bestuur voor de gezellige avond en het heerlijke buffet

Het was weer toppie

Corrie Hoogendoorn
2 jaar geleden

Ik wil het bestuur bedanken voor het lekkere eten en een hele leuke avond.

Ineke kok
2 jaar geleden

Ik wilde even het bestuur bedanken Voor de zeer geslaagde avond ,Het eten was heerlijk een gezellige avond. Ineke kok