Het bestuur hartelijk dank voor dit voortreflijk buffet Was een gezellige avond. 👍
Bestuur bedankt voor de gezellige 10 jarig jubileum feest het was leuk en gezellig. Groetjes Jan & Corrie
Wij willen het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten.
Hierbij wil ik het bestuur bedankje voor de heerlijke banketstaaf
Hierbij wil ik het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten in kampanje.
Ik wil het bestuur bedanken voor hun inzet en het vele werk dat ze het afgelopen jaar weer voor ons gedaan hebben.
Ik wil bestuur en alle leden fijne feestdagen wensen .En een gezond 2025. Ineke en gerrit kok
Wij bedanken het bestuur voor de gezellige avond en het heerlijke buffet Het was weer toppie
Ik wil het bestuur bedanken voor het lekkere eten en een hele leuke avond.
Ik wilde even het bestuur bedanken Voor de zeer geslaagde avond ,Het eten was heerlijk een gezellige avond. Ineke kok
Reactie plaatsen
Reacties
Het bestuur hartelijk dank voor dit voortreflijk buffet Was een gezellige avond. 👍
Bestuur bedankt voor de gezellige 10 jarig jubileum feest het was leuk en gezellig.
Groetjes Jan & Corrie
Wij willen het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten.
Hierbij wil ik het bestuur bedankje voor de heerlijke banketstaaf
Hierbij wil ik het bestuur bedanken voor de super gezellige avond en het heerlijke eten in kampanje.
Ik wil het bestuur bedanken voor hun inzet en het vele werk dat ze het afgelopen jaar weer voor ons gedaan hebben.
Ik wil bestuur en alle leden fijne feestdagen wensen .En een gezond 2025. Ineke en gerrit kok
Wij bedanken het bestuur voor de gezellige avond en het heerlijke buffet
Het was weer toppie
Ik wil het bestuur bedanken voor het lekkere eten en een hele leuke avond.
Ik wilde even het bestuur bedanken Voor de zeer geslaagde avond ,Het eten was heerlijk een gezellige avond. Ineke kok